خیال خیس


خوشبختی را نمی شود با یک ذهنیت عام و عادی بیان کرد، چرا که پنداشتن ِ آنچه که خوشبختی ست به تناهی رساندن آدمی ست. پرسید: کسی که دوستش داری، دوستت دارد؟ گفتم: باید ازش بپرسم دقیق نمیدانم. کلی دور و بَر اتاق چرخیدیم بعدش که آرام می خاستیم بنشینیم گفت: نه یکی تان باید چای درست کند. درباره ی توهمات و پایان ایدئولوژی ها حرف می زدیم. یکباره باصدای ریزی گفت: تو همان قدر خیال می بافی که واقعیت ها را می بینی. گفتم: ببنید من اصلن آدم خیال بافی نیستم برای همین جهان وطنی فکر می کنم. اصلن یک جاهایی بشدت معتقدم اگر این پدیدارشناسی نبود قطعن جهان بینی ها چیزی کم داشتند چیزی که دست به عصایشان می کرد.. از قیس حرف زدیم.. از نون نوشتن.. از کارنامه و ما حتا از آن پسرک کوچکی حرف زدیم که دیروز به من نبات داده بود ، وقتی که فکر می کردم باید بنشینم و زار بزنم گم شدنم را در خیابان کرمانشاه.

خودش میخاست از دهان من بشنود که دوستش دارم. من هم سر کلافی را که محکم پیچیده بود به پایه های پل باز کردم و نخ را دادم دستش و الکی توی هوا گفتم: دوستت دارم. بعد برگشتم به خودم خندیدم که خب حس می کند بعدش می فهمد الکی بوده است حرفم.

 

الهام اسدی
به وبلاگم بیاید و نظرتون رو بگید
موفق باشید
من با توام
مهربانم
من با توام
نه مخالف تو
از من رنجیده ای
و می دانی که نمی دانستم
عکس تو
عجیب عکس توست
باید تمام عکس های جهان را بسوزانم
و عکاسان شهر راهم....
ما فریب خورده ایم
من سالهاست گمان می کنم
تو در آن پیراهن شاد
به من لبخند میزنی.
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۳ مهبد یحیائی
خوشبختی ؛ پیچیده در دل ِ کلاف ِ نخی ست
آهسته آهسته بازش میکنیم
تماممان میکند
تمام نمیشود...

نمی دونم غمگین بود یا نه
یا اگه غمگین نمی بود قرار بود چه شکلی باشه
ولی من غمگین شدم
یاد شعر دوستم افتادم

مسخره نیست 
کودکی در خیابان بگوید فردا می میری
و تو در خانه منتظر مرگ باشی
در حالی که قبلا مرده ای
پاسخ:
الهام نوشت: :) 
۰۷ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۷ آقای نویسنده
اگر عاشق نباشی
خوشبحتی در ذهنت
خیال مدامی ست که
تنها گاهی عینیت میابد
و بدبختی وهم گاه گاهی ست
که مدام در ذهنت مجسم میشود
پاسخ:
الهام نوشت: آقای نویسنده :) چه خوشحالم از حضورت

آدم حتا اگر خوشبخت هم نباشد می داند بی عشق نمی تواند باشد.
تار و پود بدبختی بهم سبیده تر و محکم تر از خوشبختی است. :)

نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">